.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رویانیان: قيمت بنزين بايد آزاد شود

رييس ستاد حمل و نقل و سوخت گفت: منطق ما اين است كه اصلا سهميه‌بندي بنزين نبايد وجود داشته باشد و قيمت بنزين بايد آزاد شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، رويانيان در جشن نوسازي ناوگان تاكسيراني با بيان اينكه كيفيت خودروهاي داخلي واقعا خوب نيست، گفت: بايد اساسي تر صحبت كنيم. مشكل اساسي در نظام تاكسيراني بحث كيفيت خدمت است.

رويانيان گفت: نمي‌توان تا ابد سهميه بنزين ارائه داد و بايد به جاي ارائه سهميه بنزين اين موضوع را از ديگر حوزه‌ها نظير پايين بودن قيمت ماشين يا بالا بردن نرخ جابجايي جبران كرد.

وي افزود: در چند ماهه اخير سهميه بنزين اضافه شده است و باز هم به فكر افزايش آن هستيم.

رييس ستاد حمل و نقل و سوخت كشور در ادامه با اشاره به مشكلات بيمه‌اي رانندگان تاكسي گفت: رييس جمهور به وزير اقتصاد دستور داده است بيمه رانندگان تاكسي تا سه سال ديگر ادامه داشته باشد. اين مصوبه ابلاغ شده و بايد اجرا شود و طبق اين مصوبه رانندگان تاكسي 50 درصد حق بيمه خود را پرداخت مي‌كنند و دولت هم 50 درصد باقيمانده را پرداخت مي‌كند و اگر اين موضوع تا كنون اتفاق نيفتاده است بايد عرض كنم من و تاكسيراني مقصر هستيم.

رويانيان در زمينه بيمه اجتماعي رانندگان بالاي 50 سال گفت: اين موضوع منع قانوني دارد و بايد در مجلس به تصويب برسد و بايد عرض كنم وقتي كه 300 هزار راننده تاكسي بيمه مي‌شوند، بيمه نشدن 30 هزار راننده بالاي 50 سال هيچ استدلال منطقي ندارد و اشكالات اين موضوع اشكالات قانوني است و لازم است شهرداري كه نقش تاثيرگذاري در مجلس دارد براي رفع اين اشكالات قانوني اقدام كند.

وي با بيان اينكه خودروي ساخت داخل، سيستم نظارت و مديريت ، ساماندهي تاكسي‌ها و نحوه ارائه خدمات اشكال دارد، اظهار كرد: لازم است رانندگان تاكسي اصولي را در برخورد با مسافران رعايت كنند. از سوي ديگر مديريت ما هم اشكال دارد و بايد تمام اين اشكالات را پذيرفت.

رييس ستاد حمل و نقل و سوخت در ادامه با بيان اينكه مشكل اساسي دوم جايگاه تاكسي‌ها در كشور است، عنوان كرد: در هيچ جاي دنيا تاكسي مانند ايران نيست. در كشور ما تاكسي نقش اتوبوس و مترو و ميني بوس را ايفا مي‌كند اما اهميت تاكسي و نرخ كرايه تاكسي پايين است.

وي افزود: در زمينه ميزان افزايش هزينه تاكسي‌ها از سال گذشته تاكنون بايد عرض كنم اين هزينه كرد در ميان مسافران تاكسي‌ها تقسيم مي‌شود.

رييس ستاد حمل‌ونقل و سوخت ادامه داد: در زمينه ساماندهي و توزيع مسافر اشكالاتي وجود دارد و در اكثر شهرها مديريتي در عرضه و تقاضا وجود ندارد و چالش اصلي جايگاه تاكسي است و بايد دانست كه تاكسي نمي‌تواند به اندازه اتوبوس مسافر جا به جا كند و بايد تنها به يك نفر سرويس دهد و كرايه و سود خود را بگيرد.

رييس ستاد حمل و نقل و سوخت در ادامه با بيان اينكه دو اصل اساسي را در زمينه رفع مشكلات اساسي تاكسي‌ها بايد دنبال شود گفت: نخستين اصل كيفي سازي خودرو و مديريت در خدمات است و اصل دوم قرار گرفتن تاكسي در جايگاه خود است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایرانی 22 اسفند 1390
آقای رویانیان بسیار درست می گویند و درست می بینند باید بنزین مثل قیمت جهانی فروخته شود مردم ما بسیار این ها را می فهمند ولی نمی دانند این مسولین دلسوز به مردم چرا فقط بنزین ما را با اروپا و جهان مقایسه می کنند !چرا مردم ایران را عم از کارمند کارگر بازنشسته و...را با آنها مقایسه نمی کنند ؟؟/هرچند ما شب ها روی نفت و گاز می خوابیم بیش از 70 درصد جامعه با فقر دست و پا می زنند .
نا شناس 23 اسفند 1390
آقای رویانیان بی خیال باش ول کن مردم را چی اینقدر دغدغه مردم را داری یک کم هم به فکر خودت باش به فکر خانواده ات آقا تو دلت برای راننده تاکسی هم میسوزه تعجب داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا تو دلت برای بنزینهایی که ایران صادر میکنه میسوزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما مرفه نشینهای بی درد چه میدونید بر سر مردم میارید بیاید با مردم باشید ببینید چکار دارید میکنید با مردم والله مردم هم میخوان زندگی کنن به فکر مردهایی باشید که دارن با هم تاکسی خرج یه خانواده را در میارن تو و امثال تویی که غرق در نعمت و فراوانی هر کدام با چندتا منسبهایی که دارید نمیدونید چکار کنید دارید این ملت را با خاک یکسان میکنید شما همه تون به فکر خودتون هستید به فکر جیبهاتون ظلم حق این ملت نیست که شما دارید به این ملت میکنید
آقای رویانیان به ملت شریف ایران به این ملتی که تا آخرین قطره خون برای این انقلاب و ایران اسلامی و آباد در صحنه هستن ظلم نکنید
نا شناس 23 اسفند 1390
آقاي رويانيان
واي اگر از پس امروز بود فردايي
وقتي با طبقه مرفه جامعه(فوتباليستها) مي پري به فكر اونهايي كه از نداري بالهاشون شكسته هم باش
به فكر من كارگر كه تموم عيدي امسالمو دادم بابت بيمه ماشين قراضه ام تا بتونم مسافركشي كنم
اميدوارم يك شب درد مرا بفهمي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.